Att vara mamma!

Idag är vår älskade son 7 veckor! Tiden har gått så ofantligt fort samtidigt som det känns som att vi har fått ha honom hos oss väldigt länge! Det där med tid kan vara knepigt, när jag var liten var en sommar en evighet, jag brukade till och med börja längta tillbaka till skolan efter några veckor, jag var en tjej som tyckte väldigt mycket om att gå i skolan! Ju äldre jag blivit desto fortare känns det som att tiden går! Någon som känner igen sig?
 
7 veckor
ditt första andetag
ditt första skrik
din första bajsblöja
ditt första leende
ditt första jollrande
din första husvagnssemester
 
Så mycket första... så spännande och vilken utveckling! Redan har vår lille kille vuxit ur sina första kläder! Det är både fantastiskt och lite vemodigt, tiden går så fort och det gäller att ta till vara på den! Vårda ögonblicken i vardagen, att både ha kvantitetstid och kvalitetstid!
 
Att vara mamma är underbart, överväldigande, utmanande och spännande!
 
Kram
/Fru S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0