Lugn och skön dag!

Frukost med mamma/mormor och lite fix med något som vi i kyrkan kallar för "växasamtal"- ett coachande samtal. 

Sedan har jag och S bara tagit det lugnt idag, jag har länge sagt att jag borde passa på att sova på dagen när S sover men har tyvärr varit dålig på det. Men idag sov jag 45min och det var ljuvligt!! Det kommer att hända fler gånger!:)
Det är lite galet när man tänker på att man inte sovit en hel natt på fyra månader nu, men det har funkat och jag står ju fortfarande på benen! Jag tror att Gud har byggt in en slags extra "mamma-ork" som man går på då barnen är små. Men det gäller att va vis och faktiskt ta de extra sovstunder som man kan få på dagen. Kommer bli oftare för mig som sagt!

Soooooov Goooott den tid på dygnet du kan sova!

/FruS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0