Semestertider

Vilken varm och härlig sommar! 
Har varit uppåt i landet och hälsat på mormor, mostrar. morbror. kusiner, svägerska och en ny liten bedårande kusin till S. Vilket mirakel det är att en ny liten människa har blivit född! Att en människa andas och skriker för första gången endast sekunder efter födseln är ett under, snillrik konstruktion. Vilken enorm skapare vi har! Jag tycker att det krävs mera tro att tro på slumpen än att tro på Gud!

Vi bilade upp och det gick förvånansvärt smidigt, var en minnesvärd semester. Restrerande tid kommer vi mest tillbringa hemmavid. Jag börjar jobba lite kvällar och helger nu till hösten så jag passar på att gå bredvid då mannen fortfarande har semester och är hemma med sonen. Hoppas dock att vi hinner ta en tur till kusten med mina föräldrars husvagn. Vore härligt!

Är så tacksam för min tillvaro! 
Den är verkligen inte att ta förgiven när man hör om oroligheterna i Europa och Mellanöstern i tidningar. Mina böner och tankar går till de kristna i Irak som förföljs av Islamister just nu. 
Hjälp!

/fru S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0